Elika Bebek topluluğu

kaka😥

Topluluk üyesi

hanımlar kusura bakmayin bu soru için benim kiz 9 ayina girecek ve kakası bu bir haftadır sim siyah geliyo acaba kötü bir durum yoktur inşallah icimi rahatlatin

12 cevap 100 görüntülenme

Cevaplar 12

Topluluktan deneyimler

Siyah kaka genelde vücutta fazla demir olunca öyle olur.demir miktarını biraz azaltirsan duzelir

@******* ANNESİ SEBOŞ kan ilacı veriyorum acaba ondan olabilir mi

@******* 😍 damlayı fazladan kacirirsaniz yine yapar biraz eksiltin yada bı kaç gün vermeyin düzelir

Durup dururken simsiyah gelmeye başladıysa ve 1 hafradır sürüyorsa doktora gitmelisiniz evet demir ilacından olabilir ama anormal bir durum sonuçta ve uzun süredir devam ediyor

Kan ilacı kullanıyorsa o yapıyor eger Bi rahatsızlığı yoksa normal

@******* 😍 yapıyo canım merak etme bende ilk çok korkmuştum simsiyahtı çünkü sonra okudum ki dmir ilacından oluyor. Hamileyken bende demir ilacı kullandığımxa aynı şey başıma geldi çümkü

Evet demir takviyesi de siyah kaka yapar ama midede kanama vs gibi olumsuz durumlar da böyle şeyler yapıyor eğer ilk defa vermediyseniz önceden de veriyoduysanız ama bir anda başladıysa Bi danışabilirsiniz

@******* ben hep yoğurt verirdim halla da veriyorum bir anda olmadı böyle yavas yavaş döndü ve kabız zeytinya veriyorum çamur gibi geliyor bu sefer de yok migde de kanama vesayre olmadi Allah korusun

@******* evet bir anda olmadi yavaş yavaş döndü siyaha en iyisi biraz demir kesiyim bklm düzelmezse doktora danisiyim ben

@******* yok şükür bir rahatsızlığı yok önceden 9 damla kan ilacı veriyordum doktor 12 iye cikarti bence ondandır

@******* himm anladım cnm 9 damla demir ilacı kulaniyordum doktor 12 iye cikarti bencede ondandır

Sohbet uygulamada devam ediyor.

Soru sormak ve deneyimini paylaşmak için Elika Bebek topluluğuna katıl.