Elika Hamile topluluğu

Demir Takviyesi

Topluluk üyesi

Hanımlar folik asitten sonra doktorum FERRO diye bi demir hapına başlattı . Afedersiniz kabızlık ve sindirim sistemi sorunu yarattı ben de . Sizde de aynı durumu yaşayan var mı ? Bırakmayı bile düşündüm

11 cevap 94 görüntülenme

Cevaplar 11

Topluluktan deneyimler

Aynı ilacı kullanıyorum ve aynı sorunu yaşıyorum doktor bol bol su iç dedi

İlk başladığın zaman öyle yapıyor bendede başladığım da kabızlık yaptı

@******* ben de bırakmayı düşündüm ama mecbur içiyorum sen de bırakma sakın bol su iç işe yarıyor gerçekten

Canım bende de yaptı aynı sorunu, deneye deneye dokunmayan demiri bulduk. Oligofer içiyorum şimdi o bir şey yapmadı şükür ama tek içimlik şurup gibi ve tadı da berbat. Bebiş için her şeye değer 😌

@******* Doktora gidip değiştirmeli miyim sizce ne yapayım alışır mı veya bünyem 🙈

@******* demir hamilelikte çok önemliymiş kansızlık olursa doğumda sıkıntı yaşayabiliriz dedi doktorum. O yüzden sabırla piyasadaki ürünleri denemeye başladık. Çok rahatsız ediyorsa bence değiştir doktorunla konuşup ben alışamadım çünkü alışılmıyo işkenceye dönüyor :D

Demir ilaçlarının hepsi içerik gereği kabızlık yapıyor maalesef marka ile alakalı bir durum değil. Demiriniz düşüktür doktor o yüzden vermiştir lütfen bırakmayın çok tehlikeli. Bol bol su için, kayısı yiyin, yaş incir yiyin ve her gün kefir için sindirim sisteminiz düzene girer 😊

@******* Annesi Alışırım inşallah dediklerinizi uygulayacağım vücut sistemim de alışır inşallah çok sağolun 🙏❤️

Sohbet uygulamada devam ediyor.

Soru sormak ve deneyimini paylaşmak için Elika Hamile topluluğuna katıl.