Elika Hamile topluluğu

İlaç

Topluluk üyesi

Kızlar bu ilacı kullanan var mı enfeksiyon için doktor bana verdi bu akşam son olacak pıhtı pıhtı yeşil akıntı geliyor normalde avret mahallimde kaşıntı vesaire yoktu bu ilacı kullandıktan sonra kaşıntım çok oluyor ve de acıyor yara olmaması için hiç kaşınıyorum ellemiyorum bile bugün kan gördüm acaba ilaçtan sebep mi yoksa avret mahali yarı olup oradan mı kan geldi acaba başına gelen var mı

9 cevap 102 görüntülenme

Cevaplar 9

Topluluktan deneyimler

Hamile kalmadan önce kullanıyodum antibiyotik olarak enfeksiyon için vermişti bana da doktoruna danış herkese farklı yan etki yapabilir bana uyku yapmıştı mesela

@******* reçetesini okudum yan etkisinde böyle bir şey yazmıyor ama haklısın Dr sormakta fayda var

Bende kullandım idrarda enfeksiyon vardı diye ama senin dediğin gibi olmadı benim

@******* sağlık ocağında ki ebeyi aradım mantar olmuş olabilir dedi yarın gidicem sağlık ocağına inşAllah bişey çıkmaz ya

Benimde o haftalarda kaşıntım olmuştu. ilaçtan olacağını sanmıyorum. Başka biyerde wc ye falan girdiysen ondan olur soğuk yere oturduysan tetikler.

@******* soğuta oturmadımda başka yerde WC ye gittim doktora ulaşamadım ebeyi aradım antibiyotikten sonra mantarla çok karşılaşıyoruz gebelerde büyük ihtimalle vajinal mantar olmuş endişe edilecek durum yok en kısa zamanda doktoruna randevu al git dedi

Sohbet uygulamada devam ediyor.

Soru sormak ve deneyimini paylaşmak için Elika Hamile topluluğuna katıl.