Elika Hamile topluluğu

Kan ilacı

Topluluk üyesi

Merhaba anneler 31 haftalık gebeyim kullandığım demir ilacı muhteşem derecede mide bulantısı ve ağrısı yapıyor kullanan diğer annelerdede aynı etkileri yarattı mı hiç acaba?

32 cevap 141 görüntülenme

Cevaplar 32

Topluluktan deneyimler

Doktoruna söyleyip değiştirebilirsin bazı kişilere maalesef yapıyor

Gyno tardy feron kullanıyordum ben tam da anlattığınız gibiydi. Sidefer le devam ediyorum şimdi şikayetim kalmadı

@******* Çok güzel iştahım varken o ilaç yüzünden 2 kilo verdim birde üstüne teşekkür ederim

@******* geçmiş olsun eminim başka ilaç kullanınca rahat edeceksin 😇

@******* bende aynı ilacı kullanıyorum birde günde iki kez resmen canlı cesete çevirdi ev içersinde ne kötüymüş mide bulantısı

@******* içtiğim an çıkarıyorum bende tadı da midemi bulandırıyordu şimdikiyle rahat ettim doktorunuza sorup hemen değiştirin ve rahatlayın bence

@******* ben onu kullanmiyom bi kan ilaci demir ilaci yazdi doktorum hic yan etkisi yok basbagrimida aldi masallah

@******* inşallah önümüzdeki muayene de söyleyeyim dayanamadım 2 gündür pekmez ve kuru üzümle destekliyorum, teşekkür ederim

@******* ne güzel değiştirince bizde aynı şekilde rahat ederiz inşallah

@******* rica ederim fiyat olarak pahalı biraz ama en azından çıkarmıyorum işe yarıyor böylece vitamin

Bende de yeni yeni başladı bu durum. Sabah hissettim ilk defa bende 30. Haftadayim

@******* bende 30.haftada başladım ama içtiğim ilk günden beri aynı etkide bir hafta dayanamadım işte

Merhabalar bende Demir ilacı kullanıyorum gece yatmadan önce en az 2 saat aç olmuş olun içip uyuyun hiç birsey olmuyor doktorum onerdi gercektende ise yarıyor

@******* pekii günde bir adet mi kullanıyorsunuz bana sabah akşam demişti doktor o yüzden çok sıkıntı yaratıyo

@******* yok ben günde birtane içiyorum size neden 2 demiski benimde değerim dusuktu ama tek onerdi sizde teke düşürün doktorunuza sorun tabi ama iki sizi perisan eder 😟😟

@******* bendede değerler düşük çıktı fazlasıyla o yüzden günde 2 doz dedi ama o şekilde en fazla bir hafta dayanabildim şimdi iki gündür kullanamıyorum

Ben de kan ilacı içiyorum 4 gündür içemiyorum ama hiçbir zaman hemen çıkarıyorum kusuyorum yani bıraktım asıl bırakılmaması lazımmış da çünkü doğumdan sonra tamam takviye yapılıyor kansız çıkınca �kinci çocuğum da yaşadım ilacını içmemiştim kan ilacına doktor bana bir torba kan verdi ister istemez doğumda kan kaybediyorsun O yüzden işimiz lazımmış ama ben 4 gündür bıraktım

@******* sizede çok geçmiş olsun öyle belki bırakmamak gerekiyor ama bulantı ve ağrıya dayanamıyorum 😞

@******* avokado yerseniz mide bulantınız bi nebze olsun geçer ben yedim biraz rahatlatıyor ama

@******* bana ilk haftalarda folikasit vermisti gözümü acamiyordum afedersiniz karnim tas gibiydi catliyordum ve migde bulantım çok fazlaydı ki zaten var doktora söyledim öyle birsey yapmaz sen kullanmaya devam et dedi 😅😅😅bende doktorumu degistirdim ona soyledim bana solgar markanin yazdı inanilmaz rahat bir ilaçtı şimdi bilmiyorum o markanin varmi ama bir sorun isterseniz dogumunuzada az kalmış mutlaka kulanin benim ikizlerim var hamileyken ve dogduktan sonra birseyim yoktu zaman gectikce vucudumuz eror veriyor kendinize çok dikkat et doğum yapmak gerçekten çok zor 💆🏼‍♀️

@******* oo sizin ikiz gebelikmiş birde haliyle sizde daha sıkıntı olmuştur bi soralım bakalım belki vardır halen o marka

@******* solagari şimdi kulandim yeniden hamileyim 🙄🙄🙄😅😅😅var eczanelerde

Sohbet uygulamada devam ediyor.

Soru sormak ve deneyimini paylaşmak için Elika Hamile topluluğuna katıl.