Kan ilaçları
Kızlar 28 haftalığım bnde kan haplarıyla başım belada kullandıkça ishal mide bulantısı yapıyor bana sizde de öyle mi ?
Kızlar 28 haftalığım bnde kan haplarıyla başım belada kullandıkça ishal mide bulantısı yapıyor bana sizde de öyle mi ?
Evet bide felaket mide bulantısı yapıyordu 2 haftadır içmiyorum
Önceden böyle şeyler yoktu ya ne kadar ilaç veriyorlar şimdi hep yan etki yapıyorlar
Ben de olmuyor gynoferon kullanıyorum
@******* bende aynıyım canım ya cok kötü ishal oldum artık tuvalete gitmekten kaşıntı oldum ayıptır söylemesi sendede oluyomu öyle
Canım ben de kaşıntı olmadı sadece ishal mide bulantısı
Kan ilacının adı mı gynoferon
Bende aynı durumdayım
@******* ilacı değiştirmeyi denicem bakalım nasıl olucak
@******* onu da yaptım ben maalesef aynı şey sadece şunun yararını gördüm gece yatmadan önce içersen çok mide bulantısı yapmaz
@******* denerim canım teşekkür ederim 🥰
Banada verdi dr bugün içmeden midem bulandı içmedim.kahvaltıdan 1 saat önce c vitamini ile alırsan etkileşimi daha iyi oluyor
Konuyu biraz daha yakından keşfet.
Kısa yanıtlar genel bilgilendirme içindir. Sağlıkla ilgili kararlarında bir sağlık uzmanına danış.