Neden oluyor
Doktorumn verdiği previt vitamin ilacı beni çok kötü yapıyor iki saat önce aldım şimdi çok kötü midem bulanıyor ne yapcam ben bu ilacı kullanan var mı nasıl başa çıkıyorsunuz
Doktorumn verdiği previt vitamin ilacı beni çok kötü yapıyor iki saat önce aldım şimdi çok kötü midem bulanıyor ne yapcam ben bu ilacı kullanan var mı nasıl başa çıkıyorsunuz
Miden bulanıyorsa doktora söyle ilacını değiştirsin bende ilk zamanlar bi ilaç alıyordum beni öyle yapmıştı ben kullanmadım başka ilaca geçtim
Söyledim yatmadan önce iç dedi öyle yaptım ama şimdide midem bulanıyor gelde yat uyu şimdi 😭😭😭😭@*******
Ya de ben içmek istemiyorum bana başka ilaç ver de vitamin değil mi zaten bir sürü vitamin ilaçları var
Bugünden sonra icmem zaten bunu hamilele kaldığıma pişman etti bu ilaç beni yarın arayıp icemeyecegimi soylicem sağol canım döndüğün için 🙏@*******
Ya benim hiç bulantım olmazdı yani olurdu ama kusmazdim mesela ama ilaç verdi o beni kustururdu valla içme bişey olmaz Allahın izniyle ☺️ Rica ederim geçmiş olsun şimdiden 🙏
Benimde öyle çok şükür bu aya geldik hiç çıkarmadım ama bu ilacı ne zaman içsem çıkardım çıkaracam 😭 Çok sağol canım 🙏
ben kullanmadim hic almadim bile🤣sevmiyorum hap falan atmayi napiyim eskiden hap mi vardi annem bana vitamin mi yedi sanki aman atmiycam dedim kullanmadim bile herseyide yiyorum ben veriyom bebegime vitamini simdiden alismasin öyle yoksa bas edemem hormonlu bebekle😉
Konuyu biraz daha yakından keşfet.
Kısa yanıtlar genel bilgilendirme içindir. Sağlıkla ilgili kararlarında bir sağlık uzmanına danış.