Progestan fitil
Arkadaslar aranizda progestabi fitil olarak kullandiktan sonra sari akintisi olan var mi?
Arkadaslar aranizda progestabi fitil olarak kullandiktan sonra sari akintisi olan var mi?
Ya ister istemez bence idrar falan da karışıyor bide hapın kendi kırık beyaz sarımtırak oluyor yani
@******* beyazımsı geldiğinde anlıyorum fakat bı kaç sabahtir uyandığımda sarı bı akıntı ile karşılaşıyorum acaba hapın dışında bir şey olabilir ki diye dusundum
@******* yanman idrar yaparken zorlanman ne bileyim kanama falan yoksa normal dir
@******* yok şuan gece yatmadan önce kullanıyorum sanırım ondan :/
@******* bende gece yatarken atıyorum fitili sabah kalkınca görüyorum az az akıntı ile geliyor
İlacın kalıntıları atılıyor sanırım. Doktor öyle demişti.
Bende kullandim sarı akinti bende de oldu doktorum normal dedi sonra gecti zaten korkulcak bisey degil 😊
@******* çok afedersin sabah kalktığımda birden su gibi sarı akıntı şeklinde geliyor beyaz kalıntıları görüyorum fakat sarı olunca biraz endişe ettim kaisnti yanma vs bı şeyde yok aslında
@******* doktor randevuma 1 hafta var şuan evham yaptım sanırım 😅
@******* kaşıntı veya yanma gibi bir şey olsaydı idrar yolları enfeksiyonundan şüphe edebilirdin. Aklını çok kurcalıyorsa doktoruna danışabilirsin. Ama akıntılar olmasının doğal olduğu söyleniyor ☺️
@******* hiç bi sıkıntı yok normal o akinti
Var canım ben doktora sormuştum normal Progestan kullandığın için oluyor demişti
@******* ya biraz sulu gibi söylemesi ayıp sizinde öyle miydi?
@******* sarı renkte biraz yoğun geliyordu benim ama zaten ilaç kalıntısı geri geliyor sen ondanmı bahsediyorsun acaba
Ben kullaniyorum ama çok beyaz akıntım oluyor gün boyu hemde bitirmek uzreyim fitilleri dort tane kaldi tekrar yazarmi doktor bilmiyorum
Evet bendede öyle akinti olmuştu kullandığım zaman normal bence
Aynı sorunu bende yaşıyorum. Fitili günde üç kere alıyorum. Sürekli iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyorum. Bazen bildiğiniz su gibi geliyor. Normalde asla akıntı sorunum yoktu ilaca başladım ondan kaynaklı diye düşünüyorum. Şu an son üç günlük ilacım kaldı. Bitince ondan mı kaynaklı değil mi öyle anlarım.
Konuyu biraz daha yakından keşfet.
Kısa yanıtlar genel bilgilendirme içindir. Sağlıkla ilgili kararlarında bir sağlık uzmanına danış.