Elika Kadın topluluğu

sik idrara çıkma

Topluluk üyesi

kızlar ben 2 haftadır kan ilacı demir ilacı ve folik asit kullanıyorum şu son 2 3 gündür aşırı derecede idrara çıkıyorum afedersiniz lavabodan çıkıyorum oturmamla geri gelmesi bı oluyor adetime daha 10 gün var neden oluyor acaba bilgisi olan varmi

11 cevap 90 görüntülenme

Cevaplar 11

Topluluktan deneyimler

Ayaklarını üşütmüş olabilirsin ondada sık idrara çıkma olur

@******* üşütme olduğunda idrarda yanma veya ağrı olmuyor mu

@******* sık idrara çıkma ve az gelmesi benim gebelik belirtimdi ama bilemedim canım 🥰

@******* bende hamilelik düşünüyorum zaten bu ilaçları da onun için kullanıyorum doktor yazdı su gibi rengi şeffaf yani afedersin sende de mi öyleydi

@******* neyin rengi şeffaf anlamadım ama benim adet zamanından önce öyleydi inşallah hamilesindir

Sohbet uygulamada devam ediyor.

Soru sormak ve deneyimini paylaşmak için Elika Kadın topluluğuna katıl.